Suntem în căutarea unui Responsabil Tehnic full-time, creativ în abordarea problemelor și cu energie bună și inițiativă. Dacă ești acel ”om priceput la toate”, activ, organizat, dacă îți dorești să faci parte dintr-o comunitate dinamică, înconjurat de oameni creativi, aceasta este o oportunitate pentru tine.
Competențe și experiența căutate:
*Experiența de lucru în industrii creative reprezintă un avantaj. Experiența anterioară și abilitatea de a gestiona diverse aspecte ale funcționării spațiilor sunt considerate avantaje.
Dacă ești interesat, te rugăm să trimiți CV-ul și motivația implicării tale la adresa andreea [@] nodmakerspace.ro.
Ce face responsabilul tehnic?
Responsabilul tehnic, în principal, administrează incinta organizației – asigură aprovizionarea acesteia cu utilități, mijloace fixe, materii prime și materiale consumabile, face inventariere, execută reparații sau găsește soluții de îmbunătățire și eficientizare a spațiului și a dotărilor sale, prin lucrul cu terți.
Responsabilul tehnic are rolul central în administrarea incintei organizației, altfel spus, gestionarea facilităților organizației și comunității. Face parte din echipa de administrare, respectiv lucrează în relație strânsă cu frontdesk-ul și alături de responsabilul cu spațiile pentru evenimente. conform priorităților spațiului stabilite împreună cu echipa administrativă.
Sarcinile punctual:
1. Repară defecțiunile apărute în spațiu pentru mijloace fixe sau consumabile (schimbat becuri, neoane, reparații prize, sanitare, verificarea și înlocuirea stingătoarelor de foc etc), conform listei comune și a priorităților stabilite în echipa administrativă. Se asigură că echipamentele din spațiu care se defectează sunt reparate în timp util (maxim o săptămână de la constatarea defecțiunii), excepție făcând sculele și echipamentele din atelierul de lemn.
2. În măsura în care defecțiunile apărute depășesc competența sa, găsește soluții împreună cu admin 2 și specialiști (instalații electrice, termice, sanitare, imprimante, etc.) sau alți colaboratori și verifică îndeplinirea sarcinilor.
3.Organizează și gestionează zonele de depozitare a bunurilor și uneltelor date în folosință doar pentru administrator și echipă, care aparțin Nod Makerspace.
4. Se asigură că zonele de lucru și uneltele folosite la comun din makerspace, sunt mereu la locul lor și în bună funcționare, pentru a fi folosite de către membri.
5. Asigură aprovizionarea cu mijloace fixe, consumabile si servicii (produse de curățenie, cafea, lapte, orice mijloace și produse necesare pentru reparații), coroborat în prealabil cu responsabilul de front desk și/sau responsabil financiar.
6. Asigură suport în amenajarea spațiilor pentru evenimente (mutat scaune, asigurat sistem sunet și de proiecție, etc.); se coordonează cu responsabilul de evenimente pentru a asigura suport eficient și la timp pentru buna desfășurare a evenimentelor.
7. Gestionează și actualizează nevoile în tabelul admin / grupul Whatsapp de admin.
8. Acordă asistență personalului de la curățenie, când este cazul (pentru responsabilități mai dificile din punct de vedere fizic).
9. Pregătește studiourile și spațiile comune pentru noii membri.
10.Vizitează zilnic spațiul și se asigură de buna funcționare a mijloacelor fixe (frigidere, aparat de cafea, aer condiționat, cabluri, obiecte sanitare, etc.)
11.Respectă regulile de protecția muncii, instrucțiunile de protecție și măsurile de aplicare a acestora, în locul unde își desfășoară activitatea.
12.Anunță în timp util atunci când urmează să fie în concediu, urmând să ajute la găsirea unui înlocuitor pentru sarcinile care vor trebui rezolvare în perioada de absență.
Dacă ești interesat, te rugăm să trimiți CV-ul și motivația implicării tale la adresa andreea [@] nodmakerspace.ro.
Vei primi doar vești bune și informații utile
Licitația începe de la 100 lei și va avea loc până pe 6 martie la ora 11.00.