In urma acestui curs veți înțelege și veți avea toate instrumentele necesare pentru a vă consolida business-ul! Și șanse mult mai mari de a reuși! Șansa este întotdeauna importantă, dar fără a înțelege ce mecanisme guvernează business-ul, riscul de eșec este foarte mare…

Avantajul în negociere îl au cei care înțeleg foarte bine situația și posibilele soluții, care înțeleg forțele și slăbiciunile proprii și ale părților implicate. Și, nu în ultimul rând, cei care își pot folosi CREATIVITATEA pentru a găsi noi rezolvări ale problemei.

PROGRAMA :

1. Câteva întrebări de calibrare (+ introspecție)
a. Cine sunt și ce vreau? Echilibru vs Agonie și Extaz. Emoție vs. Rațiune. Sursele fericirii personale.
b. Arta mea. Pentru mine sau pentru alții?
2. Elemente de Marketingul Artei (+ exerciții)
a. PUBLICUL: tipologii ale cumpărătorului de artă: Iubitorul, Cunoscătorul, Nepriceputul, Snobul, Unicul, Dezinteresatul, Kitsch-osul. Ce public am? Ce public vreau? Ce public aș putea avea?
b. PRODUSUL: Plec de la produs (arta cum vreau eu) și caut public sau plec de la public (artă pentru alții) și livrez ce mi se cere? Arta compromisului, nu compromisul în artă! Ce tip de produs am: produs unic, produs serie mică, produs pentru public larg.
c. PIAȚA: Cine ce mai vinde și la ce bani? Unde vând: ce canale de vânzare pot accesa? Cum vând: direct sau prin reprezentanți (agent, impresar)?
d. PREȚUL: Ce cotă am și de ce? Respectă-ți cota: decât la un sfert de preț, mai bine cadou! O cotă care nu crește, scade!
e. PROMOVAREA: Poziționare și personal branding. Intră în pielea personajului potrivit! Valoare prin asociere. Criticii, prietenii noștri. Mondenități și elemente picante.
3. Modelul de business potrivit (+ exerciții)
a. Mă grăbesc sau am timp?
b. Ce constrangeri am?
c. Ce resurse am? Ce resurse pot atrage?
d. Singur sau în asociere?
e. Apetitul pentru risc
f. Cum fac prețul?
g. Cash-flow-ul, instrument de estimare și de control. ROI (Return On Investment)
4. Un minim de cunoștințe juridice și contabile, din perspectiva managerului.
5. Tehnici de negociere
a. Negocierea este un joc. (Aproape) orice se negociază. Este cazul să negociez? Îmi pasă, dar nu la extrem… Negociere de POZIȚII sau de INTERESE? (WIN-LOSE vs. WIN-WIN).
b. Analiza cadrului negocierii – BATNA, ZOPA, RV (RP), OV.
c. Analiza factorilor critici – TIMP, PUTERE, INFORMAȚII. Evaluarea părților implicate în negociere. Factori generatori de Putere.
d. Elemente de influențare a deciziei – ACHORING, ORDERING, FRAMING.
e. Tactici de negociere

jQuery(function ($) { //open toggle on button click $('a.open-toggle').on('click', function(event){ $('#toggle3.et_pb_toggle_2 .et_pb_toggle_title').click(); }); });